26 Kasım, 2010

Sevimli Zürafa



Elçin Hanımın gönderdiği örnek resim üzerinden çalıştığım sevimli zürafamızı nihayet bitirdim. Bu aralar işyerinde olağanüstü bir yoğunluk içerisinde olunca akşamları eve kendimi zor atıyorum. Ve yapılacak işlerim, bekleyen siparişlerimin teslimi uzuyor. Anlayışı için bir kez de buradan teşekkür ediyorum Elçin hanıma.

Zürafamızın gözlerinde 30 mm karakter gözü kullandım. Resimden farklı olarak burun detayını boyutlu diktim. Kahverengi lekeleri çalışırken ise keçe parçalar keserek hayalet ip ile aplike ettim. Yeni sahibine yeni yaşında uğurlar getirmesini dilerim.

Zürafamız yeni sahibiyle buluşurken pasajımıza da uğramadan edemedi. Sizler de minik yürekleri sevindirmek isterseniz ve ilgilenirseniz pasajıma beklerim.

Herkese mutlu ve dolu dolu geçireceği bir hafta sonu diliyorum. Sağlıcakla.

16 yorum:

  1. bu zürafa süper olmuş, hemen şema satışına geçin derim:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de çok sevimli :) Çalışmalarınızı ilgiyle takip ediyorum. Hepsi birbirinden güzel ve değerli. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çook tatlı olmuş ya ben buna bayıldım Dilek

    YanıtlaSil
  4. oyyy cok seker olmus ya. goz de tam ona gore olmus. bayildim.

    YanıtlaSil
  5. Nuran Özalp--Şemasını çala kalem hazırladım Nuran'cım. Temize geçmek lazım :) Beğenin için teşekkür ederim.

    Tarcinmoscow--Beğeniniz için çok teşekkür ederim :)İyi günler dileklerimle.

    YanıtlaSil
  6. ÇINAR GÖRMESİN,BENİM DİYE BAŞLAR AĞLAMAYA.ÜŞÜTMÜŞÜM AZICIKDÖNEMEDİM HEMEN.DİLEKÇİĞİM SEN İNCİMİN ŞALINI RAHAT BIRAK,NİNEN İHMALETTİ SENİ BUA ARA YAKINDA GÖRÜŞÜRÜZ ÖPERİMÇOK ÇOK

    YanıtlaSil
  7. Ay çok çok güzel olmuş ellerine kollarına sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. Dileeek çok tatlı olmuş bu,ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  9. Örgücü Nine--Neşe teyzecim çok geçmiş olsun. Ben de acaba hasta mı ninem diye düşünmeye başlamıştım. Çınara da örelin inşallah. Ben modelini temize çekince göndereyim size. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.

    Karabidikim--Teşekkür ederim :)

    Başakçım--Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Dilekciğim harika olmuş bu zürefa..İfadesi çok iyi oturmuş, ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  11. hiiiiiiiiii cok tatlı olmus ellerıne saglık canım

    YanıtlaSil
  12. gözlerden olsa gerek çok şirin olmuş...

    YanıtlaSil
  13. inanılmaz şirin olmuş ellerinize sağlık Dilek Hanım ....

    YanıtlaSil
  14. Nazan--Nazan'cım teşekkür ederim. Bu Karakter gözler çok iyi durdu zürafada.

    Edaca--Kankiii teşekkürler.

    Asosh--Aslı'cım bence de gözler çok anlamlı oldu :)

    Masalım--Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. dilek hanım yanaklarda keçe mi var? kalemle mi çizilmiş, resimden seçemedim bi türlü

    YanıtlaSil
  16. Nuran Özalp--Nuran Hanım yanaklarda kaem kullandım. Kalemin detaylarına ilgili linkten ulaşabilirsiniz. Sevgilerimle.

    http://www.pasaj.com/urun?b=amigurumi-kalem&u=101579

    YanıtlaSil