21 Aralık, 2013

Bebelere El Bebeği


Geçtigimiz hafta sonu, IBS Anne-Bebek-Çocuk Fuarı'nı ziyaret ettim. Gözlemlerim, izlemlerim neler paylaşalım istedim.

Öncelikle fuarın  giriş ücretlerinden bahsedelim. İçeriye giiş ücreti şayet daveyetiniz ve internet üzerinden yapışmış kaydınız var ise beş tl indirim ile yirmi tl, şayet bunları yapmadı iseniz 25 tl idi. Üretici ile müşterinin biraraya gelmesi için fırsat yaratmak adına organize edilen bur tarz fuarların her zaman için ücretsiz olması taraftarıyım. Zaten fuara ürün getiren, stand açan firmaların amacı çok sayıda müşteriye ulaşmak iken, içeriye giriş ücreti adı altında bir meblağ koymanın anlamsız olduğunu düşünüyorum. İşim vardı girdim. Olmayaydı o ücreti ödeyip girermiydim. Hayır. Çünkü aradığım x ürünü ile ilgili google amcaya oturduğum yerden sorup cevap alma lüksü varken, istanbul trafiğine hafta sonu keşmekeşinde grip, saatlerimi harcayıp, bir de üstüne para vermek antilüksünü tercih etmezdim. Velev ki ettim daha canlı, bol standlı, içeriği dolu aktivitelerle karşılaşmak beni daha mutlu ederdi.

Etkinlikler, özel okulların tanıtım yapma yarışı tadında geçsede genele vurduğumuzda lansmanına oranla vasat ancak firma ile müşterisini biraraya getirmesi ile on üzerinden yedi diyeceğim bir fuar idi. Üzüldüğüm nokta blogcu anne ile tanışamadım. Ben erken gidip erken dönenlerden olunca etkinlik saati programıma uymadı :( Bir sonraki sefere kısmet artık.

Benim için fuarı özel kılan nokta, yeni çalışmaya başladığım waldorf el bebeklerimin görücüye çıkmasıydı. 

Özellikle 0-2 yaş çocuklar için için güven duygusu oluşturmak amaçlı, ilk bebeklik döneminde yanına verilen ifadesiz bebeklerimin en önemli özelliği,  çocuğun sarılabilmesi için hafif dolgulu ve yumuşak olması, kavrayabilmesi içinse uçlarının düğümlenerek hazırlanması.

Sizler de ilgilenir ve benimde bebişimin bir el bebeği olsun derseniz hayalarkadaslarim@gmail adresinden iletişime geçebilir yahut yukarıda yer alan "Dükkan" ikonuna tıklayarak redi kartınız ile satın alabilrsiniz. 

İyi dileklerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder