06 Kasım, 2009

Bir Fuar ve Uzaklardan Arjantin'den Bir Mim

Tüyap kitap fuarı için son iki gün.

Mutlaka gidilesi, görülesi, ziyaret edilesi bir yer. Hafta sonunda yapılabilecek belki de en iyi aktivite. Oku (ma) yan bir ülke için kaçırılmayacak bir fırsat! Tavsiye edilir.

İki gün Tüyap kitap fuarında görevliydim. Standımdan fırsat bulduğum zamanlarda jet hızıyla standları gezdim. Dikkatimi çeken yeni çıkanlardan bir kaç kitap aldım.

Sunay Akın'ın kalemini çok severim. "Ay hırsızı"
Ayşe Kulin "Türkan" Mutlaka okunmalı!
Paula Coelho "Kazanan yalnızdır"
Turgut Özakman "Cumhuriyet Türk mucizesi"

Radikal Kitap eki yazarı Derviş Şentekin "Fuara Gitmek mi, Gitmemek mi..." konulu bir yazı yazmış. Çok doğru tespitler. Siz de okuyun.

Ve gelelim başlıkta gördüğünüz ikinci konuya. Bir önceki yazımda da sözetmiştim Uluslararası bir MİM'im var diye. Sevgili Yan mimlemiş beni. Hoş gelişmeler bunlar. "Hayal Arkadaşlarım" ın ulaştığı kesim ve sınırları günden güne genişliyor.

MİM Arjantin' den ve dahi İspanyolca olunca cevaplamak zaman aldı ama oldu :) Hadi buyrun bakalım.

1-What animal reincarnated?
I would like to be a horse. Because its coming from noble family.

2-Something without what can not be.
My family is not without.

3-What do you most appreciate in a person?
Humility, generous, honest.

4-Soil color dress...
Purple dress.

5-Three words that define you.
Facetious, perfectionist, competent and honesty (fourth from me).

6- Place to travel.
Prague ve India.

7-Favorite quote(from a book or a movie)
It is a part of from Ataol Behramoğlu’s poem

That's a thing I've learned living:
You have to try a great living,
It must be include with the river, sky…
Because what we call life,
Life is a gift was presented to
And life, has been presented is a gift to the people

8-Something you want to do?
I want to open Amigurumi Art School in İstanbul :)

9-If you have choise smt different from your job, what would you want to be?
I like my job a lot, also I want have a giant toy shop.

10-What is your greatesy extravagance?
Spend to much time on computer using internet.

Ben kime gönderiyorum bu mimi peki. Her zaman çalışmalarını beğenerek takip ettiğim Smilena' . Bu mim sana gidiyor arkadaşım.

Oldukça uzun bir yazının sonunda güzel bir hafta sonu diliyorum herkese. Sağlıcakla.

3 yorum:

  1. ÇOK İSTEDİM AMA GİDEMEDİM,AYŞE KULİN İLE TURGUT ÖZAKMANI YENİ SİPARİŞ VERDİM İKİSİNİ DE ÇOK SEVERİM.TEŞEKKÜRLER BİLGLER İÇİN.ÜNÜN DÜNYAYI SARDI DESENE.GÜZEL İŞLERİN ZATEN ÜLKESİ YOKTUR NİNEM.

    YanıtlaSil
  2. Canım güzel cevaplar vermişsin.İnşallah istediğin sanat okulunu açarsın.Hayırlı bir hafta sonu seninle olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ayşe kulinin bu kitabını hemen alıcam canım.mim de en kısa zamanda inşallah cevaplanacak...

    YanıtlaSil