28 Şubat, 2009

Bebelere Çıngırak (Amigurumi Çıngırak)

İnci'nin oyuncaklarını ayıkladım geçtiğimiz gün. Bir sürü sepeti dolduran ve oynanmayan fazlalık. Kimini attım, kimini sakladım yeğenlere :) İçlerinde hayvan resimleri olan çıngıraklı bir kitabı vardı. Dişleye dişleye hamur yapmış, onuda atıyordum ki aklıma çıngırak yapma fikri geldi. Kitap kısmını attım, çıngırak kısmını çıkartıp yaptığım bu oyuncağın içine taktım. Çok güzel oldu şıngır şıngır. Yeri belli değil henüz ama vardır kısmetlisi.



5 yorum:

  1. Çok çok güzel,çok da sağlıklı olduğunu düşünüyorum elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bugün Pazar sekerim ama ben senin bloguna bakıyorsam bu blokta birşeyler var demektir. Yürü be kim tutar seni...Gumi

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim ninecim, özellikle bebekler için organik bir oyuncak olması çok önemli gereçekten. İnsanın çocuğu olunca daha iyi anlıyor bunu.

    YanıtlaSil
  4. Gumicim :) teşekkür ederim. Resimleri halen daha bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Güzel sözlerine teşekkürler.Ne yazık ki ne vidalı ne de cam göz bulamadım ben İstanbul da yapışan gözlerden.Bulursam herkeze adres bildireceğim.

    YanıtlaSil