10 Mart, 2015

Amigurumi Niloya

Her mevsimin ayrı bir güzelliği olsa da, hiç bu kadar yaz mevsimine özlem duyduğum bir kış hatırlamıyorum. Sanıyorum bu yıl çoluk çocuk daha kolay bir tatil yapacağımıza olan inancımdan yaz mevsimine olan özlemim.

Alya'nçomuz büyüyor. Büyüdükçe tercihleri, beğenileri, seçimleri de netleşiyor. 2-4 yaş kız çocukları olan ailelerde Niloya yı tanımayan yoktur sanıyorum. Bu bebekten nasıl istedi bir bilseniz. Önce satın almak için arayışa girdik. Ancak piyasada henüz Niloya bebeği çıkmamış. Sonra LCW da tişörtlere basılan Niloya karakterini kesip dikip versek mi acaba eline dedik. O da olmayınca en son örmeye karar verdik.

Allah biliyor ya nasıl zor geldi karakter çalışmak. Sevgili Samyeli öyle güzel örmüş ki Niloya bebeği, önce ondan satın almak istedim. Sonrasında büyük kızım "Anne sen ör ki daha değerli olsun" deyince sıvadım kolları. Aslında iyi de oldu, uzun zamandır örmüyordum ve paylaşımda bulunmuyordum. Kırmış olduk zincirleri.

Nasıl ördüğüme gelirsek.

Pembe renk ile ayakkabıdan başlayıp, mavi renk ile çorabına devam ettim. Ardından beyaz renk ile bacak bitimine kadar geldim. Buraya kadar bir parça daha örerek ikinci bacağı oluşturdum. Sarı ip ile vücuda devam ederek vücudu tamamladım. Kafa kısmında göz detaylarını keçe ve hayalet ip ile yapıp, saçlarını monte ettim. Bu kez işin kolayına kaçayım, saç için ayrı bir parça örmeyeyim desem de, dediğime nasıl pişman oldum bilemezsiniz. Çok uğraştırdı. Siz siz olun saçları tek tek işlemeden önce, saç renginde bir parça örüp mutlaka kafaya dikin. Aksi taktirde krem rengi kafa tabanı, saçın arasında çirkin bir görüntü oluşturuyor. Onu kapatayım derken bir çile ipi kafaya takmak durumunda kalabiliyorsunuz. Aman diyeyim :)

Şimdi Alya'nın başucu bebeği oldu Niloya.

Sizlerde örmek yahut sahip olmak isterseniz;

Bilgi, detay ve sorularınız için hayalarkadaslarim@gmail.com mail adresi ile iletişime geçebilirsiniz. 

Sevgiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder