30 Nisan, 2009

İki Pasta Bir Doğum Günü

Pazartesi günü eşimin, canımın, hayatımın doğum günüydü. Ancak araya başka üzüntüler girince elim varmadı buraya yazmaya.

Açıkçası o günün önemini kavrayışım öğlene doğru gibi oldu. Ne yapayım iş, güç, çocuk, kafamda dolaşan bin bir düşünce. Yakın bir zaman sonra yeni evime taşınacağım, onunla ilgili bir sürü birşeyler...Oyy oyy uzun işler.

Ondan bir gün önce eşim nöbetçiydi. Görüşememiştik. Ertesi gün ben erkenden işe gidince yine görüşemedik. Dolayısıyla hiç paylaşmamıştık bu konuyu. Hatırlayınca ben de hiç sezdirmedim hani.

İşten çıkıp eve giderken küçük bir pasta ve hediyemi aldım. Evde birşeyler hazırladım. Bekliyorum. Akşam üzeri eşim eli kolu dolu geldi. Mavi güller, şarap ve pastasını alıp gelmiş. Sen yoğunluktan ve yorgunluktan düşünememiş olabilirsin, ben o yüzden aldım da geldim diye gülümsüyor:) Alem bir koca bu. Doğumgününde pastasını ve hediyesini alıp geleni ilk kez gördüm sayesinde.

O akşam kardeşim ve eşi de sürpriz yaptılar bize. Evde mütevazi bir kutlama oldu.

İyi doğmuşun canım, iyi ki tanışmışım, iyi ki eşim olmuşsun ve iyi ki İnci'nin babasısın...Doğum günün Kutlu Olsun.

7 yorum:

  1. nice mutlu yıllara...sağlıkla kalın inşallah

    YanıtlaSil
  2. nice mutlu huzurlu sağlıklı heppberaber geçireceğiniz yıllara inş
    ne güzel insanın eşi için iyiki eşim olmuşsun diyebilmesi.
    bu cümleyi birtek ben kullanıyorum zannederdim.
    mutluluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
  3. Sevdiklerinle beraber uzun, mutlu, huzurlu vr sağlıklı yıllar geçirmen dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun Enişte. Ailecek nice yıllara...

    YanıtlaSil
  4. nice güzel yıllara.eşin çok düşünceliymiş doğrusu...
    çok öpüyorum.benim gözler gelmedi mi?
    acelem yok ama yine sorayım dedim..

    YanıtlaSil
  5. Canım benim işte bu!!!
    Sen eşin için iyiki diyosan,tabiki oda senin için üzerine hiç bir şey söylenmez.
    ALLAH aile mutluluğunuza mutluluk katsın.
    Eşinin doğum günü kutlu olsun.
    ALLAH eşinin ve çocuklarının acısını göstermesin.
    Sevgi ve sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  6. Eşinizin doğum günü kutlu olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Fatma--Teşekkür ederim.

    Ayliz--Çok şükür ki eşimle tanıştığım günden beri her şey için iyi ki sözcüğünü kullanabiliyorum. Teşekkü rederim.

    Smilena--Teşekkür ederim. Gözlerin Pzt elimde inşallah. Yetiştirebilirsem o gün yetiştiremezsem Salı postada inşallah.

    Şanslı ve Taze Nane--Teşekkür ederim. Allah herkesin evine mutluluk versin, üzüntüler uzak olsun.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil