25 Mayıs, 2009

Amigurumi Bahçıvan Köpek

Hastayken yapamadığım dediğim son amigurumim bu Bahçıvan Köpek. Krem rengi ile çalıştım ama baktım gördüm çıplak gibi oldu. Sevgili Emine den aldığım keçelerle bir elbise dikiverdim. Böylece ne yapsam, nasıl yapsam dediğim keçelerle ilk çalışmamı da gerçekleştirmiş oldum.

Özlemişim buraları. Gerçekten insan bloğunu özlüyor. Yorum yazan arkadaşlarını özlüyor. Elleriyle yarattığı dünyasını özlüyor. Enteresan bir alem burası.
Çok şükür hastalığı atlattık. Şöyle bir sarstı geçti bizi. İyileştik.

Güzel bir hafta sonu geçirdik. Cumartesi günü hava çok güzeldi. Sabahtan açık havada kahvaltımızı yapıp, öğleden sonrayı evde dinlenerek geçirdik. Pazar günü ise eşim nöbetçi olduğu için full anneanne pansiyonda kaldık. İnci dedesiyle bahçedeki çiçekleri suladı, toprakla oynadı, efe havladıkça elini ağzına götürüp susssss diye talimat verdi :)

Yazın başında ilk kez parka gidince kaydıraktan kayamıyordu İnci. Yavru ceylanlar gibi titrek titrek merdivenlerden çıkıp kalıyordu oracıkta.Yani 1 ay öncesinden bahsediyorum. Şimdi kurt oldu. Çocuklar çok çabuk gelişip, çok çabuk öğreniyorlar. Parkta oynamak bile öğrenilmesi gereken bir olay hani. Kaslarının gelişip kuvvetlenmesi için, sosyalleşmesi için mutlaka çocuğu götürmek gerekiyor düye düşünüyorum. Çocuklar ev içinde kafesteki kuş gibi büyüyor artık. İnci bir nebze olsun bu konuda şanslı. Gündüz anneannede koşup dolaşması için bahçe uygun. Ama evimize gidince yine televizyon çocuğu :(

2 yorum:

  1. iyileşmene çok sevindim.Köpecik çok çok güzel,kıyafetler filan iyice geliştiniz kocaman bir bravo.Ama İnciyi sevmekten bahcıvanına bakamam.Nasıl becerikli onlar maşallah şimdikiler harika,bizimki daha çiş demiyor ama parkta kaydırakta o da aslan kesiliyor.Korkudan öldürüyor beni.Aman iyi olsunlar çoşsunlar birdaha çocuk olunmuyor.İnci ye kocaman öpücükler.

    YanıtlaSil
  2. Bahçıvan köpeğine bayıldım.
    Keçe ile bahçıvan pantolon da çok harika..
    Renk mütiş...
    İnciye koca bir MAŞALLAH.
    Bu arada iğleştiğine sevindim.
    Hayırlı bol satışlı bir hafta diliyorum sana..
    Sevgiler

    YanıtlaSil