05 Temmuz, 2009

Amigurumi Mors

Benim sevimli mi sevimli amigurumi Mors'um
Haliç sahilinde yer alan Yunus Gösteri Merkezi'ni duymuşsunuzdur. İnci ile birlikte gittik ve çok eğlendik :) Kesinlikle çocukların götürülmesi gereken bir şov. İnci tüm gösteriyi ağzı açık bir vaziyette sevinç çığlıklarıyla izledi.

İşte o gösteriyi izlerken geldi aklıma amigurumi mors'u yapmak. Aslında gideli bayağı oldu ama benim oyuncağı tamamlayabilmem bu döneme denk geldiği için haber de beklemek zorunda kaldı.

Yunus, balina, fok ve morsların birbirinden sevimli marifetlerini bu gösteride izleyebilirsiniz. Minik bir hatırlatma. Ön sıralara oturmamanızı tavsiye ediyorum. O koca cüsseli balıklar suya düşünce etrafa müthiş bir su sıçratıyorlar. Benden hatırlatması ;)

Gördüklerini ağzı açık, şaşkınlıkla izleyen İnci


4 yorum:

  1. MORS HARİKA OLMUŞ.NE İYİ YAPMIŞSINIZ İNCİ ADINA ÇOK SEVİNDİM.BİZ BİZİMKİNİ GÖTÜRDÜK BEN DE SUYA GİRECEĞİM DİYE YIKTI ORTALIĞI DENİZ VE HAVUZ GÖRÜNCE ÇILDIRIYOR GİECEĞİM DİYE.TATİL BAŞLAMADI MI.

    YanıtlaSil
  2. bizim burada çok alternatifimiz yok böyle sosyal faaliyetler için sirk fln geliyordu inş. bu sene de gelir.
    ya ben ne diyim size ninemle harikalar yapıyorsunuz
    ellerine sağlık canım
    yaseminkale

    YanıtlaSil
  3. çok şeker bayıldım.aferin sana tam gaz devam...

    YanıtlaSil
  4. Orgucuoyuncakcınine--Çınar alem çocuk :) Dedelere ninelere allah kolaylık versin. Yarın gidiyoruz kısmetse tatile.

    Yasemin Kale--Yasemin'cim teşekkür ederim. Bende senin oyuncakları beğenerek takip ediyorum.

    Smilena--Havalar sıcak ama tatilde pek bir öresim var :) Sevgiler..

    YanıtlaSil