28 Ağustos, 2009

Haberler, Haberler, Haberler...

Bugün Cuma mı?

Ne zaman haftayı bitirdik bu süre nasıl geçti anlamadım. Dolu dolu bir hafta geçirdim.

Aslında bu haberi önümüzde ki hafta duyurmayı istiyordum ama dün gece düşündüm de madem amigurumi ile ilgili herşeyi buradan paylaşıyoruz yaşanan her gelişme de paylaşılmalı değil mi?

Ve haberimiz...

Önümüzdeki hafta amigurumilerim ve ben Cine 5 te yayınlanan "İnci Ertuğrul ile Rengarenk" programına konuk olacağız. Dün gece evim bir stüdyoya dönüştü. Kameraman ve muhabir arkadaşlar vardı. Esra hanım ve Onur bey ikisi de sıcak ve içten.

Ama olayı baştan anlatayım isterseniz.

Çarşamba akşamı telefonum çaldı ve arayanlar Cine5 ten yetkililer. "Dilek Hanım sizin ördüğünüz sağlıklı amigurumi oyuncaklarınızı inceledik, çok güzel ve ilginçler sizi programımıza konuk etmek istiyoruz kabul eder misiniz"

Etmem mi :)

Hemen randevular verildi. Ve dün akşam Cine5 ten konuklarım vardı. Önce biraz gergindim. Ben ki profesyonel kamerayı bizim köşede ki Foto Hüsnü'den başkasından görmeyen kişilik, arkadaşları görünce gerildim haliyle ama onların sıcak tutumuyla anında adapte oldum konuya.

Çekim esnasında İnci'nin gürültü yapabileceği düşünülerek babasıyla dışarı gönderildi.

Yaklaşık bir saat sonra çekimimiz bitti. Neler mi anlattım. Amigurumi sanatından sözettik biraz, Türkiye'de ne derece bilindiğinden, benden ve oyuncaklarımdan...

Devamı...Programın ne zaman yayımlanacağını haber vereceğim buradan.

Gelelim bir diğer habere yarında TRT de yayımlanan "Gümüş Hilal" programı'nın çekimleri için amigurumi oyuncaklarımla TRT stüdyolarında olacağım. Heyecanlı mıyım Evet.

Dün gece yapılan çekimlerden fotoğraf alamadım ama yarın ki çekimden mutlaka bir iki foto alıp sizlerle amigurumi sever dostlarımla paylaşacağım.

Burada da diğer gelişmeler ile ilgili bir haberim.

Görüyorum ki amigurumi sanatı yavaş yavaş ama emin adımlarla tanınmaya başladı.

Tanınmalı ve yapanlar tarafından da tanıtılmalı da. Örgücü Nine'mi bu konuda öyle taktir ediyorum ki. Paylaşımcı ve içten. İyi ki varsın Nine'cim. Paylaşmak önemli olan.

Kalın sağlıcakla ve şans dileyin lütfen.

13 yorum:

  1. SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM KUTLARIM ÇOK ÇOK ÖPERİM SİZLER İYİKİ VARSINIZ.

    YanıtlaSil
  2. Canım mutlaka tv de yayınlanacak günden haberimiz olsun.Çok sevindim heyecanlanmamak mümkün mü?Seni tebrik ediyorum.Allah kolaylık versin boolllll şanslar.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. HAyırlı olsunne güzel gelişmeler bunlar çokçoksevindim adına umarım daha da güzelşeyler olur şimdi ben bişey söylicem ama komik gelebilir bizim tv yayınımız olmaıdğındanizleyemeyeceğim bir şekilde izleme şansım olabilir mi benim gibilerin de programı?

    Bu arada altını çizeyim hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Vay şekerim, brava... programda bana selam gönder :)GumiSE

    YanıtlaSil
  5. bizde meşhur oldun artık bizi unutursun sanıryorduk:))))))))))))))))))
    şaka şaka her zaman söyledğim gibi güzel yüreğinle tüm başarıları hak ediyorsun merakla bekleyeceğim canım kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil
  6. bu harika bir haber.muhakkak izlemek istiyorum ve şimdiden tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  7. Canım çok sevindim ama ne zaman yayın bize söyle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. canım valla ne yalan söyleyeyim nasıl duygulandım nasıl gurulandım
    merakla bekliyorum seni tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  9. Demek ki emek verilen,özenip bezenilerek hazırlanan şeyler farkediliyormuş. Eninde sonunda : ) Çok sevindirici gerçekten, öyle görünüyorki devamı gelecek ; ) gelsinde..

    YanıtlaSil
  10. çok sevindim arkadaşım:)) tebrik ederim seni tm kalbimle...ellerin dert görmesin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. sansınız bol olsun...
    sevgilerimle...
    gamze

    YanıtlaSil
  12. sulesaribas.blogcu.com31 Ağustos 2009 11:44

    tebrikler canım senin adına cok sevindim yanlız ben seni arkadaş olarak ekleyemiyorum acaba neden deli olacam ya sen beni sürekli ziyaret geliyorsun bende seni ziyaret etmek istiyorum olmuyor görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  13. Ben geç kaldım seyretmek için :( GumiSE

    YanıtlaSil