09 Kasım, 2009

Yaşasın Bugün Pazartesi

Ohh bugün Pazartesi değil mi? Biri beni çimdirsin. Pazartesi günü geldi diye bu denli sevinmemiştim. Neden mi? Durun anlatayım.

Hafta sonu hava güzel dedik değerlendirelim de Osmanbey'e gidelim. Hem alışveriş yaparız, hem gezeriz, hem bir cafeye girer kahve içeriz. Tam dışarı çıkıcaz eşimin aklına geldi. A benim takım elbiseyi de temizleyiciye verelim çıkmışken deyiverdi. Amanın demez olaydı :)

Ara ara ara... Koyduğu yerde yok takım. Bir ara aklıma geldi acaba dedim bizim eve gelen yardımcı ablamız bir yere mi koydu. Aradım hemen. Başımdan kaynar sular döküldü. Hatun kişi elbiseyi almış bizim komşuya vermiş. Neden!!! Verilecek zannetmiş. Komşu da almış kocasına uymuyor diye köyüne yollamış. Ya sonra... Akıbeti konusunda şu an için bir gelişme yok :(

Sözün özü sevgili eşimin varolan gribal durumuna bir de tribal durumu eklenince tadından yenmez bir hafta sonu geçirdik. Haklı mı? Haklı. Takımı daha üç kez giymemiştir. Gittiği bir hastasının evindeki köpeğin kılları elbiseye bulaşınca katlamış poşete koymuş. Koyuş o koyuş :) Gülüyorum ama çok sinirlendim. Kırılana dökülene lafım yok. Olabilir, kırılabilir kazadır diyorum ama bu başka. Olacak şey mi?

Biraz sitemden ve iç dökme faslından sonra gelelim benim hafta sonu çalışmalarıma. Farklı bir çalışma yaptım bu kez. Oyuncak ayımızın ayakları ve kolları oynuyor. Burun detayını siyah ip ile işledim gözlerinde ise 10 mm kahverengi göz kullandım. İnci çok sevdi. Umuyorum oynayan diğer minikler de sever. İlgilenirseniz dükkanıma buyrun lütfen.

Bunlar da benim amigurumi kulübü öğrencilerimden birkaç resim. Çok hevesliler. Yavaş yavaş elleri de alışmaya başladı. Belki ördüğümüz güzelliklerden sene sonu bir sergi bile açarız :) Neden olmasın.

Bu kadar muhabbetten sonra herkese güzel bir hafta diliyorum. Sağlıcakla.

6 yorum:

  1. takım elbiseye üzüldüm doğrusu
    ayıcık çok güzel olmuş beyenir tabi meleğiniz ellerinize sağlık

    inş sergide açtığınız günlerid görürürz

    YanıtlaSil
  2. Bu ayıyı çok beğendim harika olmuş.Ayrıca Pt başlığı altındaki yazıyıda okudum komedisiniz valla.Çok öptüm.GumiSE

    YanıtlaSil
  3. FİLİM GİBİ GEÇMİŞ HAFTASONUNUZ,BENİM OĞLUMUN DA İLK OYUNCAĞINI ATMIŞ GEÇENLERDE 25 YILDIR AYRILMADIĞI TAVŞANINI SORMA NASIL ÜZÜLDÜK.BAZEN TAM TEMİZLİK YAPIYORLAR.ALLAHA EMANET.BU ARA DA ÇOCUKLAR HARİKA.AYICIK DA HER ZAMANKİ GİBİ.SANA DA İYİ HAFTALAR DİLEKCİĞİM

    YanıtlaSil
  4. ah ya inanmıyorum çok kızarım ben bu tip davranışlara, kendi kendine alınan kararlara. sorması gerek ne olursa olsun, sen öyle bir durumda söylersin zaten.Geçmiş olsun artık.
    ayıcık çok şirin, elelrine sağık. öğrencilerde epeyl ilerlemişler.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Dilekçim,ne sinir bozucu bir durum,sormadan danışmadan kendi kendine karar almış enteresan..
    Ayıcıkta çok güzel,düğmeler farkılı bir hava vermiş,çocuklarda hallerinden çok memnunlar ellerine pek yakışmış..

    YanıtlaSil
  6. Sevim--Ben de çok üzüldüm vede sinirlendim takım elbiseye. Teşekkür ederim oyuncak yorumunuz için.
    Gumise--Komediyiz doğru :)
    Örgücünine--İnanmıyorum ya. 25 senelik oyuncak buldu mu yerini şimdi. Pes.
    Çocuklaçocuk--Şaka gibi ama evet kızlar. Öğrencilerim bayağı mesafe aldılar. Ben bile şaşırıyorum.
    EmineÜnal--Emine'cim teşekkür ederim. İlk kez böyle bir çalışma yaptım. Beğendiğine sevindim.

    YanıtlaSil