19 Nisan, 2010

Hafta Sonu Buluşması ve Bizsel Haberler

Her hafta sonu "Tamamdır bu hafta sonu dinleneceğim" diyerek güne başlayıp, katıldığım buluşma ve organizasyonlar ile akşam üstü yayım yasım pestil edası ile günü bitiren ben bu hafta sonu da boş durmayarak yine aynı sahnelere imza attım. Hafta sonu detaylarına geçmeden önce kurbağamızı tanıştırayım size :)

Bu kurbağamı pattern çalışmalarım için hazırladım.

Gözlerinde 20 mm amigurumi gözü kullandım. Ağız detayını farklı bir uygulama ile çalışarak derinlik vermeye çalıştım. Ayak parmaklarını ayrı ayrı örerek tek ilmekte birleştirdim.

Hafta sonu neler yaptık?

Hafta sonu kızım için kısa bir tanışmanın olacağı oyun grubuna katıldım.

Çocuk Gezileri'nin yaratıcısı sevgili Esra'nın önerisi ve evsahipliği ile oluşturduğumuz grup ile güzel aktivitelere imza atacağımıza inanıyorum. İşin kolay tarafı hepimizin aynı sitede otuyor ve komşu olmamız ki, İstanbul da yaşayanlar için yol probleminin olmamasının nasıl bir avantaj teşkil ettiğini anlatmama gerek yok sanırım. Buluşmada beni mutlu eden bir diğer gelişme ise uzun yıllardır görmediğim liseden arkadaşım Füsun'u da görmem oldu. Komşuymuşuz meğerse. Dünya küçük!

Oradan çıkışta hızını alamayan ben doğruca spor salonu'na giderek uzun zamandır plandığım gruplara kaydımı yaptırdım.

İlki Anne-Çocuk Yogası: Kızımla hem spor yapıp hem de birarada olmanın keyfini çıkaracağız.

İkincisi Aero Dance: Dansla aerobiğin birarada yapılacağı aktif bir program.

Bugün başlıyorum! Tecrübelerimi en kısa sürede paylaşacağım sizlerle.

Gelelim diğer önemli gelişmeye. Biliyorsunuz ürünlerimi Pasaj üzerindeki dükkanımdan sizlerle paylaşıyorum. Pasajın yaptığı yeni uygulama ile bundan böyle tüm satışlarımızın istatistiğini görebiliyoruz. Kaç ürün satmışız, yorumlarımız ve diğerleri... Bu anlamda sizlere de bir teşekkür borçluyum. Dile kolay 402 adet ürün ile sizlerle biraraya gelmek. Demek ki emeklerimiz boşa değil. Daha önce sizlerle paylaştığım fırsat ürünlerini gün bugündür diyerek hayata geçirelim ve sizlere de bir nevi teşekkür etmiş olalım.

6 adet 12 mm gri güvenlik soketli gözün fiyatı SADECE 1 TL

Bu fırsatı değerlendirmek isterseniz için pasajımı ziyaret edebilirsiniz.

Benim için bir diğer önemli konu ise 9 Mayıs'ta katılacağım Toskana Vadisi Bahar Panayırı Projesi.

Hem stand açıp hem de kendi adıma farklı tecrübeleri deneyimleyeceğim bir gün olacağını tahmin ediyorum. Stand için örgü oyuncak yapımını hızlandırdım, stand bannerlarım için siparişleri verdim. Standımda örgü oyuncaklar, amigurumi hobi setleri, çeşit çeşit kitap ayraçları, renk renk ve her boyda amigurumi gözleri de satışa sunacağım. Küçük bir workshop çalışması da yapabiliriz belki ;) Fena olmaz değil mi?

Standımda satışını yapacağım ürünlerin bir bölümünü dışarıda ördüyorum. Gerçi ördürmek ve takip etmek inanın daha zor. Bu konuda benimle bağlantıya geçmek isterseniz mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.

Güzel bir hafta diliyorum tüm dostlara. Sağlıcakla.

10 yorum:

  1. Öpesim geldi.Pek bir canlı olmuş.Ellerine sağlık.Güzel bir hafta geçirmen dileğiyle.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim içinde çok keyifti teşekkürler katılım için

    YanıtlaSil
  3. SENİN BEN BÖRTLEK GÖZLERİNİ YERİM.NASIL GÜZELSİN SEN.ELLERİNE SAĞLİK.HADİ PANAYIRINIZ HAYIRLI OLSUN,PANAYIRDA GÖRÜŞÜRÜZ İNŞALLAH.DİLEKCİĞİM TÜCCAR OLDUN ENİKONU.HAYIRLISI OLSUN ALLAH UTANDIRMASIN.YOGA MACERALARINIZI MERAKLA BEKLETİYORUM,ÖZELLİKLE İNCİMİN.FIRSATTANBEN DE YARARLANAYIM DOĞRU PASAJA GİDİYORUM

    YanıtlaSil
  4. çok güzel gerçekten,kurbiş çok güzel,hafta sonu aktiviteniz çok güzel,satış rakamınız çok güzel,panayır projesi çok güzel.Hepsi için ayrı ayrı tebrikler...

    YanıtlaSil
  5. dilekcim kurbağa çok güzel eline sağlık.Daha önce de kalplisini yapmıştın sanırım.Ben senden bunun ve noel geyiğinin patternin istiyecem.Fiat konusunda beni bilgilendirirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin Gumim.:)

    YanıtlaSil
  7. Hola Hayal, que bonitas cosas nos muestras, te felicito.
    un abrazo =kucaklamak

    YanıtlaSil
  8. Canım baş sağlığı ziyareti için teşekkür ederim.Dostlar sağolsun.Kurbağa çok güzel olmuş.Eline emeğine sağlık.Değerini bulur inşallah.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Ooo ne yoğunsun Dilekçim Allah kuvvet versin sana..Kermit cik pek şeker pörtlek şey:))Panayır keşke yakın olsa ziyarete gelirdim,satışınız bol olsun canım..

    YanıtlaSil
  10. merhaba,
    Bende oradayım o gün,
    tanışırız belki de,
    ziyaratlerin için teşekkür ederim.
    sevgiler

    YanıtlaSil