28 Mayıs, 2010

Nerelerdeyim Ben


Buralardayım. Bir uğrayıp kaçasım var. Günler jet hızıyla geçiyor...Ve ben buna yetişemiyorum. O yüzden kısa kısa başlıklarla özet geçip kaçıyorum.

Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle.

Yaz mevsimi kendini hisstirdi hissettireli her akşam İnci'yle parka çıkıyoruz. Parktan eve gelmemiz dokuz buçuk olunca benim için de gün bitmiş oluyor. Ama İnci'nin eğlendiğini görmek her şeye bedel.

Dün İnci'yi baleye götürdüm. Acaba yaşı küçük mü, nasıl olur diye tereddüt etsem de gayet güzel kıvırdığını görünce devam etme kararı aldık. Kendisi "Başarılı bir Balerinmiş". Öyle tanımlıyor :)

Hafta içi Cine 5 te canlı olarak yayınlanan "Anne Olunca Anladım" programına konuk olarak katıldım. "Çocuklarda Oyun ve Oyuncak Seçimi" konusunda değerli konuklar ile yapılan program farklı bir deneyim oldu benim için. Yayın başlayana kadar devam eden kalp çarpıntısı yayına girmemizle son buldu.

Yayının kayıtları elimde ancak daha kesip biçip paylaşamadım sizlerle. Muhtemelen bir sonraki yazı için hazırlamış olurum.

Uzun süre önce yapılan ve resimlenip sizlerle paylaşılmayı bekleyen üç amigurumi oyuncağımız var. Yoldalar geliyorlar efendim.

Yaz sezonu için toptan oyuncak vereceğim bir kaç butik ile çalışmaya başladık.
Amigurumi ören ve aile bütçesine katkıda bulunmak isteyen birkaç hanıma daha ihtiyacım var. Hanımlar dedim ama beyler! Elinizden geliyorsa sizi de alalım. Neden olmasın :) Sizler de bu ekibe katılmak isterseniz mail aracılığı ile benimle iletişime geçebilirsiniz.

Resim: Yayın sonrası Hülya Yıldırım, Fatma Sezegen ve Ebru Yılmaz ile.

4 yorum:

  1. çok güzel bir site aman nazar değmesin. Keşke yayına çıkacağınızı önceden yazsaydınız kaçırmazdık, ilgiyle izlerdim.. Amigurumiye Eda sayesinde ilgi duymaya başladım çok fırsat bulamıyorum ama hevesliyim :) şimdide forumdan sizin sitenizin linkini görünce incelemek istedim ve gördüklerime bayıldım herşey harika başarılarınızın devamını dilerim sevgiler serap

    YanıtlaSil
  2. Resme bakıyorum da ne kadar zarif ve güzelsiniz programa katılmış olmanız harika Dilekcim...
    Sayfan hala çizgili görünüyor,başkalarının sayfalarından da girdim aynı ve yazılar zor okunuyor...Yukarıdaki headerin çizgilerinin devamı tüm sayfayı kaplamış...Bilemiyorum belkide sorun benden kaynaklanıyordur....Sevgiler...
    Kediyi ördüm sayıları vermeniz harika olmuş,elyaf alıp dolduracağım bugün.....

    YanıtlaSil
  3. Serap--Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Kaçırdım diye üzülmeyin. Videoyu koyacağım inşallah. Görüntüler elimde ama bir türlü becerip koyamadım :)

    Tatesal--Tülin ablacım çok teşekkür ederim. Farklı bir deneyim oldu benim için. Çizgilerin neden göründüğünü anlamadım :( Belki o bilgisayara özgü bir durumdur :(

    YanıtlaSil
  4. Dilekcim kediyi yayınladım gelip not verirmisin?Sanırım gözlerden zayıf alacağım ama burada göz aparatı yok,galiba sana müracaat edeceğim yine...Sevgiler...

    YanıtlaSil