10 Mayıs, 2010

Seninle Dergisi Röportajımız

Geçtiğimiz ay Seninle Dergisi muhabiri Deniz Vargeloğlu ile yaptığımız röportaj Mayıs ayı sayısında "İstedi Başardı" konu başlığı altında yayımlandı.

Mayıs sayısında yayımlanması daha da bir özel kıldı bu röpotajı benim için. Hoş bir Anneler Günü armağanı olarak kabul ettim.

Röportajda bizden sözettik. Oyuncaklarımızdan, bu işe nasıl merak saldığımızdan, projelerimizden... Aslında gelişmeler zaman içerisinde şekilleniyor, sınırları çiziliyor ama "gelecek ile ilgili gelen bir soru karşısında bilinçaltınızda nasıl güzel fikirler beslediğinizi ve şekillendirdiğinizi görmek mutluluk verici.

Ropörtajda da belirttim. Ayrıca burada da değinmek istiyorum. Amigurumi oyuncakları ilk kez görüp de nasıl örsem acaba diye araştırken karşıma çıkıveren, sadece bana değil herkese gönlünü açarak sorularıma hiç sıkılmadan derman olan Örgücü Nine'me bir teşekkür de buradan ediyorum. Tekrar çok çok teşekkürler.

Röportajın tamamını Mayıs ayı Seninle dergisinden okuyabilirsiniz efendim.

Ayrılmadan dün katıldığımız Toskana Vadisi Bahar Panayırı'ndan kısa notlar verelim.

Genel anlamda hoş bir organizasyondu. Her ayrıntısı düşünülerek hareket edilmiş. Bloglarını izlediğim, çalışmalarını beğeni ile takip ettiğim dostlar ile tanışma şansı yakalamak ise etkinliğin diğer hoş yönüydü :)

Detaylar ve fotoğraflar bir sonraki yazımda sizlerle buluşacak efendim.

Sağlıcakla.

13 yorum:

  1. Canım benim seni cani gönülden tebrik ediyorum.Gerçekten güzel bir armağan olmuş.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. tebrikler arkadaşım dergiyi okumak için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel :) inşallah ben de çıkarım dergilere televizyona :)

    YanıtlaSil
  4. DİLEĞİM,ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN.SAYENDE AMİLERİ BİLMEYEN KALMAYACAK.BENİ DE MEŞHUR EDİYORSUN AYRICA OTURDUĞUM YERDEN HEMDE.TEŞEKKÜR EDERİM.BİLGİSAYARDAN ANLARSAN YARDIM.

    YanıtlaSil
  5. Sizler gibi Türk Kadınını en güzel şekilde tanıtan Kadınlara be dolayısıyla sana olan hayranlığımı belirtmek istiyorum. Sen ve senin gibi üretici, modern Türk Kadınları ile gurur duyuyorum. Tebrikler, sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar mutluluk verici gerçekten güzel bir hediye olmuş mayıs ayında yayınlanmış olması röportajın. Tokana vadisi Bahar şenliğinde sizlerle tanışmış olmaktan dolayıda büyük mutluluk duydum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler Dilek'cim,başarılarının devamını diliyoruz.
    Panayır fotoğraflarını da bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  8. canım ya çok medyatik bir insansın :)) başarıların daim olsun :))

    YanıtlaSil
  9. Seninle dergisinin içeriği "Güzellik" üzerine diye biliyordum.Dergi reytinglerini arttırınca sana mecburen yer vermişler anlaşılan...:) Tebrik ederim canım Gumim.GumiSE

    YanıtlaSil
  10. Tebrik Ederim Dilekçiğim,
    Vermiş olduğunuz emeklerinin ve bu mütevaziliğin ile seni kimse tutamaz :) Basında çıkan haberlerinizi yakından takip ediyorum. Work Shop çalışmamızdan sonra vermiş olduğunuz desteklerden dolayı tekrar teşekkür ederim.
    İyi Günler
    Gönül

    YanıtlaSil
  11. Örgücünine--Ninecim ben sizin sayenizde öğrendim bu işi. Sadece olanı anlatıyorum. Kırk yıllık örgücü ninemi örgücü bayan yapmışlar ama sizi herkes biliyor değil mi :)

    Banuca--Banu Hanım teşekkür ederim. Ne kadar güzel dile getirmişsiniz. Çok teşekkür ediyorum böyle gören gözlere, bu şekilde yorumlayan yüreğe.

    Çocukla Çocuk--Panayır fotoğrafları geliyorrr... Çok teşekkürler.

    Bahar Yorgun--Bahar'cım Anneler Günü'ne sürpriz oldu. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Şanslı--Canım çok teşekkür ederim. Hoş bir tesadüf oldu.

    Poh poh perisi--Teşekkürler :)Raflardaki yerini aldı dergimiz.

    Echickk--Emeklerin değer bulması mutlu ediyor insanı. İnşallah.

    YanıtlaSil
  13. Gumise--Seda'cım serde Estetisyen olmak da var biliyorsun. Yapmasak da çekiyor galiba :)İşin şakası kadına dair herşey var Seninle Dergisi'n de. Bize de yer verdiler, değer verdiler. Teşekkür ederiz.

    Gönül--Gönül'cüm her zaman tüm sorulara açığız.Elimizden geleni paylaşmaya çalışıyoruz. Sevgilerim ve kocamannn teşekkürlerimle.

    YanıtlaSil