23 Ağustos, 2010

AMİGURUMİ ÇİM ÖRGÜSÜ TEKNİĞİ

Ördüğümüz oyuncaklarımıza saç ve yün görüntüsü vermek için kullandığımız tekniktir.

Daha önce ördüğüm Kuzu'nun kafasında kullandığım tekniktir.

Ayrıntılı anlatım ve video için buyrunuz lütfen.


Amigurumi Çim Örgüsü Tekniği
Yükleyen hayalarkadaslarim. - Diğer yaşam ve moda videoları.

YAPILIŞI

1-Çim örgüsü yapmak istediğimiz bölüm tespit edilir.

2- Öncelikle tığının üzerine ip alınır, ardından başparmağımıza doladığımız ipin sol tarafından sık iğneye batılır ve tüm ilmekler bir kerede toplanır.

6 yorum:

  1. Dilekcim harikasın....Çİm örgüsü çok işime yarayacak,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. canım bende bu kuzucuktan örmüştüm ama çim örgüsünübilmediğim için kendim uydurma yapmıştım. şimdi çok daha iyi anladım yapılışını. eline videona sağlık

    YanıtlaSil
  3. amigolarin diyer parcalarının örülme şeklinide gösterirseniz çok seviniriz iyi günler.

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımlarınız için çoook teşekkürler öncelikle.
    videoyu izlerken çok kolay görünüyor ama beceremedim bir türlü kafayı yiyeceğim:) yarım saattir savaş veriyorum valla:)

    YanıtlaSil
  5. sen bitanesin dilek çok yardımcı oldu bana teşekkürler forumdan babaanne ben :)

    YanıtlaSil