01 Şubat, 2011

Sarı Kafa Hediye Çekilişi Sonucumuz



Sarı Kafa Hediye Çekilişimiz
için başvurularımız dün sona erdi.

...Ve bugün çekilişimizi tamamladık.

Kendimi noter baş katibi zannettim bir an :)

Öncelikle bu etkinliğe katılan 156 katılımcımızı Blogger ve Facebook'tan olmak üzere katılım sıralarına göre listeledik.



Ardından da Random ile çekilişimizi yaptık.



Hediye çekilişi talihlimiz, etkinliğe 143. sırada katılan Serpil Kuşçu Bakan oldu.



Talihlimizin hediyesi, adres ve telefon bilgilerini mail adresime göndermesinin ardından kargoya teslim edilecektir.

Oyuncağımız gittiği yere mutluluklar götürsün inşallah.

Sağlıcakla.

8 yorum:

  1. Off Offf yine şassızım yaaa. Neyse kazanan arkadaş güle güle kullansın. tebriklerr

    YanıtlaSil
  2. tebrikler çok üzüldüm kazanamadığıma

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullansın arkadaşımız artık başka bahara :))

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullansın kazanan..
    hediye çok güzeldi...

    YanıtlaSil
  5. tebrikler bir oyuncak bir mutluluk kaynağı olacak talihli kişiye .
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. Dilek hanım merhaba,
    birşey rica etmek istiyorum sizden, bu tatlı kızın saçlarını nasıl yaptınız anlatabilirmisinz. forumda resimli anlatımlar çok işe yarıyor, benim uyguladığım bir metod var ancak, sizin yaptığınız daha derli toplu duruyor. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. merhaba kazanana tbrkler ama ben kaçırdıgıma üzüldüm

    YanıtlaSil