10 Eylül, 2011

Amigurumi Workshop



Bugün, amigurumi örmeye meraklı ve istekli dört arkadaş biraradaydık.

Ne mi ördük?

Şirinler' i :)

Workshop bitiminde tüm oyuncaklar neredeyse bitmişti bile. Geri kalan kısımlar ev ödevi olarak gitti.

Keyifli bir gün, verimli bir çalışma ve hoş resimler kaldı geriye.

Yalnız fotoğraf çekerken, fotoğraf makineleri karışmış olmalı. Detay almak istediğim pozları bulamadım. O makine kimin arkadaşlar :)

Yarın ise (11 Eylül Pazar) örgüye yeni başlayanlar için, başlangıç düzeyinde bir çalışma yapacağız.

Sizlerde sevimli amigurumi örgü oyuncaklar örmek, nasıl örülür öğrenmek, minikleri sevindirmek ve workshoplara katılmak isterseniz bana mail atabilirsiniz.

Sağlıcakla efendim.

10 yorum:

  1. dilekciğim harika bir günde.çok güzel şeyleri sayende öğrendik teşekkürler ve kucak dolusu sevgiler.resimler de süper çıkmış sağol canım

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin dilek abla..
    güzel bir ortam gibi görünüyor..birileriyle birlikte bişeler yapmak ne kadar güzel özlemişim o durumları..
    bende workshop a başlıcam galiba :D arkadaşım gördü yaptıklarımı bende yapmak istiyorum sıkıntıdan patlıyorum bi işe yarar en azından dedi..belki bir iki kişi daha bulurum :D

    YanıtlaSil
  3. Ne güzelsiniiiz, içim gitti bu üretici birlikteliğinize, ellerinize sağlık hepinizin :)

    YanıtlaSil
  4. Oh oh Kolay Gelsin Hanımlar :)Dilekcim,Harikasın valla gene döktürmüşsünüz.GumiSE

    YanıtlaSil
  5. Her şey yolunda görünüyor.Keyifli çalışmalar size.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Ben her zaman blogunuza aşk Merhaba arkadaş, burada beijokas güzel şeyler var ...
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://agulhaetricot.com
    tb http://titacarre.elo7.com.br benim mağaza ziyaret ve görüş benim ürünler hakkında izin verin.

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize ve emeğinize sağlık. Ev ödevlerinin eklenmesini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. ellerınıze saglık ayyyyy cok ısterdım bende orada olmayı :((((((((( ıcım gıttı ellerıne saglık kuzum

    YanıtlaSil
  9. dileeeeeeeeeeeeeekkk nerdesin yaaaaaaaaaa :(((((((((((((((

    YanıtlaSil