03 Kasım, 2011

Cine 5 "Farklı Bir Gün" Programı



Yarın (04 Kasım Cuma) saat 10.50 de Cine 5 te canlı olarak yayınlanan "Farklı Bir Gün" programı tasarım atölyesine oyuncaklarım ile konuk oluyorum.

Hayatınızda fark yaratmak istiyorsanız, programı kaçırmayın.

Aaaooo benim televizyonumda nerede çıkıyor bu kanal diyenler, sonradan bulamadım, göremedim, kanal kaybolmuş dememek için buyrunuz lütfen :)

D Smart: 92. Kanal
Digitürk: 65. Kanal

42 Derece Doğu Turksat 3A Uydusu Frekans: 12.593 Mhz
Symbol Rate: 8.888
Fec: 3/4
Polarizasyon: Horizontal (Yatay)

Sağlıcakla.

3 yorum:

  1. Başarılar dilerim. Ben çalışıyorum biliyorsun umarım bilgisayarımda tv kanalını açabalirim. Kamu da heryer yasaklı çünki.

    YanıtlaSil
  2. dilek ablacım suan heyecanla izliyorum programı oyuncaklarının yanı sıra sende pek güzelsin ablam mşllh :)

    YanıtlaSil