01 Aralık, 2011

Cine 5 "Farklı Bir Gün" Tasarım Atölyesindeydik



Dün (30 Kasım Çarşamba) Cine 5 televizyonu "Farklı Bir gün" programına konuk olduk.



Gülşah Buzlu'nun o sıcacık ev sahipliğinde şirin mi şirin bir ayıcık ördük.

Ayıcığımıza talip çok olunca,

Dedik ki,

Çekiliş yapalım!

Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler;

1- Çekiliş duyurumuzu bloglarınızda yayınlamak,
2- Hayal Arkadaşlarım Facebook sayfamızı beğenmek, Tıklayınız.
3- Son olarak da Fecebook sayfamızda etkinliğe katılacağınıza dair "Katıl" butonuna tıklamak, Buyrunuz Tıklayınız.

Hepsi bu kadar!

Etkinliğe katılım için son gün 25 Aralık Pazar.

26 Aralık Pazartesi günü saat 15.00 de çekilişimizi yapıyoruz. Hediyenizi kargoya teslim ediyoruz.

Herkese bol şanslar.

23 yorum:

  1. ellerıne saglık tam hayalarkadaslarım tarzında olmus :)

    YanıtlaSil
  2. ablacım sende oyuncaklarında pırıl pırıl parlıyordunuz tbrk ederm! ayıcıkda çok sevimli ellerine sağlık bende talibim :)

    YanıtlaSil
  3. ben proğramı izledim sizi tebrik ediyorum çok başarılıydınız devamını diliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Fulyag--Fulyacım teşekkür ederim. Forumdan haber var mı :(

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım.harikasın ...

    YanıtlaSil
  6. Yasemin Şahin--Sağol Yaseminim :) İnşallah hep birlikte bulunabileceğimiz çalışmalarda yaparız. Tüm anneler bilsin öğrensin bu oyuncakları :) Çocukların hayal arkadaşları gerçek olsun.

    YanıtlaSil
  7. Hobi-Gurumi--Çok sevindim izlemenize. Teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  8. renk renk çok ciciler tüh keşke izleseymişim.

    YanıtlaSil
  9. Kutlarım.Keşke çarşamba dışında bir gün olsa ve bende izleyebilseydim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ben burdan yapsam olmamı yorumubacım face kullanmıyom

    YanıtlaSil
  11. izlemek ne kelime ekrana yapıştım.dilekciğim gene süperdin.devamını beklerizzzzz çok öptümmmm

    YanıtlaSil
  12. izledim canımm :) daha nice başarılara inşallah

    YanıtlaSil
  13. ben de katılmak isterdim.hediyeniz çok ama çok şirin.facebook hesabım yok ama blogum var.sanırım katılamıyorum.?

    YanıtlaSil
  14. çokk coook cooook güzel renklerın uyumu bır harıka olmuş,ayrıca cok da sevımlı,ellerıne emeklerıne sağlık canım,sevgıler...

    YanıtlaSil
  15. Balböcükleri--Yılbaşı programını kaçırmayın derim ;)

    YanıtlaSil
  16. Esen--Esen hanım çok teşekkür ederim. Buradaki kayıtlardan yayın tekrarını izleyebilirsiniz. Sevgilerimle.
    http://www.yildiz.tv/?act=dvr&chan=cine5&seekTime=30-11-2011%2011:21

    YanıtlaSil
  17. Edaca--Edacım bloğunda yayınlar mısın şekercim :) Face'i olmayanlar için blog duyurusu seçeneğini ilave ettim ;)

    YanıtlaSil
  18. Aksungur46--Serpil ablacım çok teşekkür ederim. Yılbaşında da bir program var inşallah ;)

    YanıtlaSil
  19. Bahar Yorgun--Canım Bahar'ım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  20. Undenied--Çekilişe katılmak için bir seçenek daha ilave ettik :) Çekiliş haberimizi bloğunuz da duyurarak da çekiliş hakkı kazanabilirsiniz. Bol şanslar. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  21. Şule--Şulecim çok teşşekkür ederim :)Çekilişe bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  22. Zeymuran--Arkadaşım, ziyaretin çok teşekkür ederim. Ayıcık çekilişimize bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  23. canım ben kazanmayınca cok buyuk hayal kırıklıgı yaşıyorum bu nedenle cekılıse katılmak ıstemıyorum katılanların şansı bol olsun izlemeye aldım senı ,sabahtan berı burdayım zaten,sevgiler..

    YanıtlaSil