11 Nisan, 2009

Paskalya, Tatil, Siparişlerim ve Amigurumi Bebeğim


Birkaç gündür yoktum buralarda. Her şey üst üste geldi ve bilgisayara girip haberleri ve oyuncaklarımı yenileyemedim.

Bir haftadır okul kapalı. Paskalya tatilindeyiz. Bende iznimi Perşembe ve Cuma günü kullandım. Tatile başlamadan önce ohh diyordum evime, kızıma kendime vakit ayırırım ama anlamadım bile. Geçti gitti. Güzel zamanlar çabuk geçermiş deyip avunuyorum şimdilik.

Siparişlerim vardı yetiştirmem gereken onları verdim kargoya. Oyuncaklarımı yapmayı çok seviyorum. Onlarla oynayan minikleri de. Ama kargoya verirken mutlu bir burukluk yaşamıyor değilim :)

VE son haber.

Sonunda yaptım amigurumi bebeğimi. Ne zaman yapsam, nasıl yapsam derken iki saatte Pinokyo gibi oluşuverdi bebeğim. Ben sevdim. Sarışın pembe dudaklı, pembe yanaklı bir bebek oldu.

Benden haberler böyle. Kalın sağlıcakla.

1 yorum:

  1. KİRAZ BEBEK OLMUŞ ÇOK TATLI,YARAMAZ BİR KIZ HİÇ OTURASI YOK.SEVGİLER

    YanıtlaSil