26 Ocak, 2010

Amigurumi Örgü Şemaları

Amigurumi ile ilgili Türkçe kaynak soran ve talep eden dostlara MÜJDE!

Sık sık söylediğim gibi amigurumi ile ilgili ulaşabileceğimiz yabancı kaynak sayısı çok olmasına karşın, Türkçe kaynak bulmak oldukça zor. Hatta yok demek daha doğru olacak galiba. Daha önce "Nako Örgü Festivali" dergisinde hazırladığım çalışmalarımı takip eden dostların istek ve önerileri ile yeni oyuncak şemalarımızı hazırladım.

Bu oyuncakları örmemin üzerinden bir hayli zaman geçmiş olmasına rağmen, şemalarını temize geçip de bir türlü sizlerle paylaşmaya fırsat bulamamıştım. İşte o gün bugünmüş.

Şimdilik toplam 3 şema hazırladım. Diğerleri peki? Onlar üzerinde çalışmalarım devam ediyor. Bittiğinde sizlerle de paylaşacağım.

Örgü şemaları ile ilgiliyim diyorsanız, resmin üzerine tıklayarak dükkanıma ulaşabilirsiniz efendim. Sağlıcakla.

3 yorum:

  1. Canım bu çok güzel olmuş.Örmek isteyipte öremeyen arkadaşlarımız var.Böylelikle ilk amigurumileri yapabilirler.Seni çalışmalarından ötürü kutluyorum.
    Sevgler...

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş,gerçekten Türkçe kaynak bulmak imkansız.Teşekkürler ben geyiği çoook beğendim kızıma yapmak istiyorum ve yeni yıllarda da arkadaşlarımın çocuklarına alınabilecek ve ya yapılabilecek en güzel hediye.Teşekkürler Hayal Arkadaşlarım.GUMİSE

    YanıtlaSil
  3. hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    YanıtlaSil