22 Mart, 2010

Mimlerim, Haberlerim, Hafta Sonum

Bu blog alemi başka bir dünya. Bazen hiç yazasın gelmez, bazen de yazılacak ve paylaşılacak öyle çok haber birikir ki ne yapılacağına karar verilemez. O yüzden birikmiş bütün gelişmeleri, sonradan belki fırsat bulamam diye bugün bir çırpıda bitirevereyim.

Sonrasında, yoğun bir hafta beni bekliyor. Hadi buyrun bakalım.
İlk konumuz mimler ile ilgili. Sevgili Bahar mimlemiş beni ve dök dolabını demiş.

Anacım ben dolabımı dökeyim de zaten dökülesi bir şey yok ki. Her şey ortaya dökülmüş durumda zaten :) Bereket ki Hatun Ablamız var da... O olmasa halimiz yaman. Hatun ablamız demişken aklıma geldi, daha önce bir yazımda bahsetmiştim size yok olan ceketimizden.

Merak edenlere...

O ceket döndü bize. Küçük bir Türkiye turu yapıp döndü. Ben "İflah olmaz o ceket" diye düşünsem de, sorun yoktu. Hatta üzerindeki köpek kılları bile duruyordu :) Temizletildi ve giyilebilir durumda şu an.

Lafı çok uzattım, dönelim konumuza. Ikea 'dan bu renkli kutulardan almıştım. Hem tekerlekli hem de üstüste konulabiliyor. Çok pratik. Yünlerimi ve bilumum malzemeyi kutularımda saklıyorum. Amigurumi gözler için ise bölmeli plastik kutuları tercih ediyorum. Bunlar okulda kulüp öğrencilerim tarafından kullanıldığı için getir götür zor olmasın diye işyerimde muhafaza ediyorum.

Ya keçelerim.

Keçe kumaşlarım amigurumilerimde kullandığım en önemli aksesuar. İnci bu keçeleri oyuncakları için elbise yapmakta kullandığı için daha ziyade ortalıkta dolaşıyorlar. Lazım olunca İnci'nin oyuncak kutusundan toplanarak, can hıraş o görmeden hızlıca değerlendiriliyorlar :)

Bu mimi bitirmeden elyafımdan da bahsetmeliyim. Dağlara taşlara...Sözetmeden geçilemez bir olay. Bir çuval. Annemin tavan arasında muhafaza ediliyor. Lazım oldukça alıyorum. Eve getirilesi bir büyüklükte değil çünkü :) İkinci bir konu amigurumi alemine yeni ve de hızlı bir giriş yapmış komşu annemizden. Bütün bu oyuncakları ören, örülmesi için organizasyonu yapan Gülbahar Teyze'm fotoğraftaki. Oyuncakların tümü Kanada'ya özel bir sipariş üzerine hazırlandı.

Nasıl mı oldu?

Kanada'ya oğlunun yanına gittiğinde görüyor bu pazarı ve talebi komşu annemiz. Değerlendiriyor, hayata geçiriyor, ve bu oyuncaklarda sonuçları. Çalışmanın ve başarının yaşı yok. Alkışlamak gerek.
Bunlarda bizim hafta sonu kaçamağımızdan birkaç kare. İstanbul'da baharı karşılamak için seçilecek en doğru mekandır Çamlıca Tepesi. Biz de öyle yaptık ve baharı karşıladık.

Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle... Sağlıcakla efendim.

9 yorum:

  1. ÖNCE BAHAR KUZUSUNA KOCAMAN BİR ÖPÜCÜK.İP UÇLARI HEPİMİZDE DARMADAĞINIK.DİĞERLERİ DERLİ TOPLU NİNEM DAHA NE OLSUN.KOCA ÇUVAL BENDE DE VAR EVDE KÜÇÜK WC MİZİ KAPLAMIŞ VAZİYETTE UTANDIM ÇEKMEĞE AÇ GÖZLÜ DEMESİNLER DİYE.KOMŞU ANNENİZE BAK SEN MİLLET TÜRKİYEDE PAZAR BULAMIYOR O KANADA YA SATACAK HELAL OLSUN VALLA.

    YanıtlaSil
  2. cevapladığın ve merakımı giderdiğin için çok teşekkür ederim :)) bende inşallah 3 nisanda istanbula geliyorum ve bekle beni çamlıca tepesi diyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Olurmu sizin dolaplarda gayet güzel....Ufak tefek şeyler olunca kalabalık görünür ama aradığınızı buluyorsanız mesele yoktur...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. dolabın oldukca duzenlı dılegım harıkasın ..

    gulbahar teyzeye masallah dıyorum ...

    oooo masallahınız var analı kızlı kırmızılar cok yakısmıs :)))))

    YanıtlaSil
  5. bu gün kaçıncı bu mimi görüşüm bilmiyorum.renk renk ipler keçeler.dolaplar bol zengin maşallah hadi yapında görelim cicileri

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım her şey yerli yerinde daha ne olsun.Ama ne kadar yer olsa bu malzemeler yine sığmayacak sanırım.İlginç bir mim!birkaç güne kadar bende yazıcam bu mimi.Gülbahar teyzeye uzunca bir maaaaşallah diyorum.İstambul da havanın en güzel olduğu yere gitmişsiniz.Baharı karşılamak buna denir.
    Ben de sana ve ailene sağlıklı,mutlu,bol kazançlı hafta diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Örgücü Nine--Dolap toplamak konusunda yeteneksiz olduğumu cümle alem biliyor artık.Gülbahar teyzemi biliyorsunuz zaten ;) Başarılı.

    Bahar Yorgun--Çok keyif aldım. Teşekkür ederim. Çamlıca mutlaka gidilesi bir mekan. Baharı orda yaşamak gerek.

    Tatesal--Oradan toplu görünüyorsa ne mutlu bana :) Aradığımı bulmak? Buluyorum kurcalaya kurcalaya.

    Edaca--Kızımla bu ara kırmızıya sarmış durumdayız. Teşekkür ederiz.

    Serpil--Renregarenk, cıvıl cıvıl.Ben de tüm dolapları merakla izliyorum. Başlatanın eline sağlık :)

    Şanslı--Sorma...Her geçen gün kutu sayısını arttırıyorum. Önce 1 kutu almıştım, sonra diğerleri. Senin mimi cevaplamanı merakla bekliyorum :)

    Paqui--Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, ben de, genel olarak ilgili el sanatları, çeşitli yemek tarifleri, beijokas ile benim blog ziyaret blogunuzun bütün olarak her zaman çok güzel aşk
    http://agulhaetricot.com
    http://agulhaetricot.blogspot.com
    http://titacarre.elo7.com.br

    YanıtlaSil