01 Temmuz, 2010

Amigurumi Palyaço

Amanın üstüne kim geldi bu palyaçonun :) Bir türlü bitmek bilmedi.

İlk palyaço çalışmamdı. Renklere her zaman olduğu gibi İnci ile birlikte karar verdik.

Boyu 42 cm, eni 17 cm olan bayağı irice bir oyuncak çıktı ortaya.

Burnu için kırmızı palyaço burnu, gözleri için ise oval siyah göz kullandım.

Yanaklarını gördünüz mü? Pembe pembe.

Farklı bir ürün kullandım. Sizlere de tanıtmak istiyorum.

Daha önce bebeklerimin yanaklarını renklendirmek için kendi allığımdan kullanıyordum. Palyaço da kullandığım ise oyuncak bebeklerin yanaklarını renklendirmek için kullanılan toz kalem boya. Sürülmesi inanılmaz pratik ve zaman içeririsinde solma yapmıyor. İncelemek isterseniz buyrunuz lütfen.

Daha önce sözünü ettiğim sağlık problemim çok şükür ki yavaş yavaş iyileşmeye başladı. MR sonucunda tahmin edilen sonuç çıktı. Bel fıtığı. 10 gündür fizik tedavi görüyorum.

Bir kaç haftadır belimin ağrısından hiç bir konuya motive olamıyor, konsantrasyon sağlayamıyordum. İnsanın neresi ağrısa canı orda oluyor hakikaten. Allah dermansız dert vermesin. Sağlık her şeyin başı arkadaşlar.

...Ve Dilek kaçar.

Bu ara fena takıldı ağzıma :)

Bir ay sürecek olan tatilime yarın çıkıyorum. Bir koca senede bana ait olan 30 gün :) İnanamıyorum. Sağlıkla, sıhhatle geçirir döneriz inşallah.

Tüm dostlara şimdiden güzel bir hafta sonu diliyorum. Görüşmek üzere.

21 yorum:

  1. çok guzel ellerıne saglık rengarenk tam palyoço

    YanıtlaSil
  2. Dilekcim palyoçaya bayıldım,süper olmuş....hatta muhteşem ve senin amigurumiler arasında 1. seçiyorum...Ellerine sağlık....
    İyi tatiller canım,keyfini çıkar...

    YanıtlaSil
  3. aman allahım çok şeker bayıldım..sevgiler sağlıklı ve mutlu tatiller

    YanıtlaSil
  4. aa gitti ilk yorumumuz:(
    Bu palyaço acaip bir şey olmuş, Bayıldım, bayıldım bayıldım :)
    Bel fıtığın için geçmiş olsun diyoruz,dikkat et kendine, bel ağrılarına olduğu gibi yüzme fıtığa da iyi geliyor mu acaba? İyi tatiller

    YanıtlaSil
  5. muhteşem olmuş canım ellerine sağlık bayıldım ben.pasaj da satış yapmak yasakmış habewrin olsun bazı bloglardan okudum.

    YanıtlaSil
  6. cok şeker olmuş baayıldım canım iyi tatiller.. Yeni blog adresim www.arsembutix.blogspot.com izleyicilerinden düzeltirsen cok mutlu olacağım tesekkürler

    YanıtlaSil
  7. Dilek mnce çok geçmiş olsun.
    Ve palyaçoya bende bayıldım. şu yanak boyamada çok güzelmiş bende nasıl yapıyrolar diyordum:)

    YanıtlaSil
  8. Gülseyhan--Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Tatesal--Ben de bu palyaçoyu çok severek ve özenerek yaptım. Her ayrıntıyı düşündüm. Fena da olmadı sanki :) Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Çocukla Çocuk--Özlem'cim çok teşekkür ederim. Bazen blogger da sorun mu oluyor bende rastlıyorum yorum yazarken. Uçup gidiyor :(
    Güzel yorumun için teşekkür ederim :) Sırt üstü yüzmek iyi geliyor fıtığa diye duydum ben de ama ne derece doğru araştırmak ve de denemek lazım. Tatilde bir bakayım ben.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Dilekcim :) geçmiş olsun benimde aynı sıkıntım var belim çok ağrıyor sanırım hobimizin faydası olduğu kadar biraz da zararı var.. palyaço çok güzel olmuş tebrikler. yanaklar şeker kırmızı ;)

    YanıtlaSil
  12. BanuBebek--Banu'cum ben inanıyorum bu işe. Tüm gün işyerinde sandalye tepesinde oturduktan sonra eve gelip birde bu işlere dalınca ağır geliyor olabilir :( Yanaklar sayende canım. Aradım buldum, çokkkk güzel oldu ;) Canımsın...

    YanıtlaSil
  13. bı harıka palyaco sekerım bennn ayy bak nasıl fesatlıgımdan catlarım aynını ormezsem demedı deme dılekcım bu arada cok gecmıs olsul ınsallah tatılını keyıfle gecır gel beklıyoz arkadasım emınım sen orgu cantanıda alırsın yanına benım gıbı :)))))

    YanıtlaSil
  14. bu arada kalemden kesın ısterım sekerım 2 adet yollayasın banaa bebelerıme makyaj yapar duurum :)))

    hatta goz kalemı takma kırpık felanda bulsan keske :S

    YanıtlaSil
  15. Ör Eda'cım ör. Aynısını bekliyorum ;) Örgü çantamı almadan gidemem zaten. Örmesemde çıkınım yanımda dursun :) Kalemlerin acelesi yoksa tatilden sonra gönderiyim m cancazım?

    YanıtlaSil
  16. Palyaço süper güzel olmuş.Eline emeğine sağlık.Bol berket getirsin.Çok geçmiş olsun.Alahtan acil şifalar diliyorum.Sana iyi tatiller.Kendine iyi bak.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. canım palyaço süperrrrrr.. nerelerdesin daha bitmedi mi tatil :)

    YanıtlaSil
  18. ok canım :))

    bızde senı ozledık gelmesende ben sayfanı gezıp bekcılık edıyorummmm canım :)))
    bu arada sen yıne bosdurmamısındır emınım neler ormusundur kımbılır

    YanıtlaSil