09 Ağustos, 2010

Amigurumi İnek

Bu havalar ne olacak böyle!!!

Hafta sonunda 23 yılın sıcaklık rekoru kırılmış. Evde yaptığım tek şey klimanın karşında serinlemeye çalışmak, işyerinde ise olmayan klima ve vantilatörler ile nefes almaya çalışmak! Evet evet resmen nefes alamıyorum. Nasıl bir nem, nasıl bir sıcaklık anlamadım. Allah afatından korusun.

Bu ineğimi tatilde yapmıştım. Pembecik ayakkabıları ve sakin bakışlarıyla pek bir sevimli oldu. Göz detayı için 18 mm amigurumi göz kullandım ve göz kapağı çalıştım.


İneğimiz henüz size görücüye çıkmadan Pasaj web sayfasında haftanın vitrin ürünü seçildi.

...Ve sevgili Esra aracılığıyla bir doğum günü çocuğumuza mutluluk götürdü.

Sizlerde bu sevimli ineğe sahip olmak isterseniz mağazamı ziyaret edebilirsiniz.

Sağlıcakla.

10 yorum:

  1. yine her zamanki gibi çok güzel bu amigurumide..ellerinize sağlık :) ben bişe soracam size..kullanıdğınız ip %100 akrilik bir ip ama marka olarak isim verebilmeniz mümkün mü?ben bir ara patik yapmak için kullanılan ipten bir amigurumi yaptım ilk amigurumiydi.örgü oyuncak felan yapmıştım ama onları ya şişle yada tığla birit çekerek yapmıştım.ilk defa samuray yaptım amigurumi tekniğiyle :) hiçte fena olmamıştı.yine o ipten devam etmeli miyim yoksa önereceğiniz bir marka varmıdır.yada lif ipide olur mu?

    YanıtlaSil
  2. Evet çok sıcak gerçekten.Allah sabır versin.İnecik çok şrin olmuş canım.Eline emeğine sağlık.Giden kişiye mutluluk ve uğur getirsin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Uğurböceği--Teşekkür ederim. Her tür ipten amigurumi bebek örülebilir. Burada önemli olan kişinin tercihi. Şu var; Kalın bir ip ile örerseniz daha büyük bir oyuncağa, ince ip ile örerseniz daha küçük bir oyuncağa sahip olursunuz. Ben ikisinin ortası bir ip kalınlığını tercih ediyorum. Genelde Nako marka ipleri kullanıyorum. Nako'nun Fallım ve Bonbon serisi kalınlık olarak bana ideal geliyor. Çevrenizde Nako serisi ipler yoksa Alize'ye de bakabilirsiniz. Aaaa unutmadan elbette ki çetik ipiyle de gayet güzel örülebilir. Tülerme yapmaz.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Şanslı--Canım ne yapıcaz bu sıcaklarla şaşırdık wallaha. Allah dışarıda, tarlada, ağır işte çalışanlara yardım etsin. Biz oturduğumuz yerde of pof ediyoruz. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş bu möcükkkk ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Dilek Hanım videolar için çok teşekkür ederim. Çok işime yaradı.

    YanıtlaSil
  7. DİLEK KIZIM CANIM,SİZLERİN RAMAZANI DA HAYIRLI BEREKETLİ OLSUN.ÇALIŞIRKEN ÇOK ZOR ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.İNCİMİ SENİ ÇOK ÇOK ÖPERİM

    YanıtlaSil
  8. Karabidikim--Canımcım çok teşekkür ederim.

    Adsız--Sanıyorum blogger da problem var. Bir kaç kez yükleyip de halen sorun devam edince başka yollara başvurduk. Faydalı olmasına sevindim.

    YanıtlaSil
  9. Örgücü Nine--Ninemmmmmm canım ninem. Nasıl özledim sizi bilemezsiniz. Çok mutlu oldum ziyaretinizle. Ramazanınız hayırlı olsun. Ben de nasıl geçer acaba diyordum ama niyetine girince Allah veriyor kuvvetini. Kendinize çok çok dikkat edin. Ellerinizden öperim.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzellll.bayıldım.

    YanıtlaSil