12 Ağustos, 2010

Dilek Bebek


Kendimi yaptım :)

Bu bebeği gören herkes sana benzemiş bu diyor :) Saçlarını benzetiyorlar herhalde. Saçlarım bu ara şekil olarak aynı bu biçimde sadece renklerimiz farklı. Benimkiler kırmızıdan dönme soğan kabuğu, bebeğin ise yeşil.

Benim saçlar soğan kabuğu rengi oldu arkadaşlar!

Oldu diyorum çünkü pek de bilinçli bir seçim olmadı. Hemen anlatayım hikayesini.

Tatile gitmeden önce saçlarımı daha önce ki yıllarda kullandığım gibi sarı yapmak istedim. Ama bu kez platin sarısı. Farklı olacam ya. Senin ne işine be kadın. Efendi gibi saçını doğal bıraksana. Kuaföre gidip bu düşüncemi söyleyince, Dilek'çim gel sen şimdi yaptırma, tatil dönüşü uğra, istediğin rengi yapalım dedi. Düşündüm, haklıydı. Deniz ve havuz saçları hakikaten çok yıpratıyor.

Dediği gibi yaptım. Tatil dönüşü, yemeden içmeden doğruca kuaföre gittim. Saçlarım platin sarısı olacak ya! Heyecanlıyım tabi. Kuaförcüm önce katalogları gösterdi. O mu olsun, bu mu olsun, şu mu olsun? Hey yarabbim. Beğendik bir platin sarısı. Uğraş, uğraş, uğraş. Sonunda dediler "Tamamdır oldu bu saç. Yıkayalım."

Saç yıkandı. Havluya sarılı vaziyette aynanın karşısına geçildi. Sanki bir prenses görecekmiş gibi sırıta sırıta aynaya bakarken havlu açılıvermedi mi.

Tanrım!

Kim bu kadın!

Nasıl bir çiğ sarı, nasıl bir ablak surat, nasıl bir çirkinliktir, nasıl bir iğrençliktir bu böyle?

Eve zor attım kendimi. Sanki herkes bana bakıyor yolda yürürken. (O kafayla arzı endam ederken kesin bakmışlardır hani) Aslında o anda değiştirmeliydim. Ne işin var senin evde. Eve daha adımımı atar atmaz anacığım ilk ve belki de en öz yorumu yaptı.

"Yarmagül gibi olmuşsun"

Zınnnkk! O ne ayol :)

Sözün özü, ertesi gün erkenden kuaföre gidildi saçlar kızıl kırmızı yapıldı. O renk aktı aktı ve şimdi soğan kabuğu rengine döndü. İşte bu rengi çok sevdim! Bir süre soğan kabuğu renginde kullanırım artık. Ya sonra. Yeni kuaför maceraları ile dönerim :)

Laf uzadı başını unuttum.

Velhasılı kelam bebeğimin saçının kısalığı, kıvırcıklığı ve renginin aykırılığı beni andırdığı için herkes "Dilek" olsun bu dediler.

Olsun anasını satıyım. Sizi mi kırıcam.

Bebeğimizin gözlerinde 7 mm kahverengi göz, yanaklarını renklendirmek için ise amigurumi kalem kullandım.

Bunun bir de kırmızı saçlısını yapıp birlikte fotoğrafımızı çekeceğim. Görün bakın nasıl benziyoruz :)

Dilek bebeği mağazamdan incelemek isterseniz buyrunuz lütfen.

Herkese hakkıyla yaşayacağımız hayırlı ramazanlar diliyorum efendim.

Sağlıcakla.

19 yorum:

  1. Her zamanki gibi çok cici ve şeker olmuş.
    Çok güzel bir bayansın her halinle güzelsin.
    Ellerine sağlık.
    Hayırlı ramazanlar dılıyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. nefisssssssssssssssss olmussss nefiss

    YanıtlaSil
  3. kız bebekten çok erkek bebek olmuş bence çok tatlı ama..

    YanıtlaSil
  4. Çok güldüm saç macerane...Bu renk de çok yakışmış gözlerini çıkarmış ortaya.Ama sarı da sana çok yakışır. Benim de favori rengimdir.Muah.GumiSE

    YanıtlaSil
  5. Dilekçiğim merhaba okurken çok güldüm yazına.güle güle kullan yeni saçını.bende mehtap bebek yapmıştım ama bana benzemedi sadece benim minik kızım başka isim bulamadığı için adını mehtap koymuştu.Bebeğin her zamankiler gibi muhteşem olmuş.ellerine sağlık.bende Calio ya başlamıştım ama gövdedeyim henüz yarım kaldı.çok da uzadı aslında.sevgilerimle.hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  6. dilek hanım merhaba,
    bende çok güldüm maceranıza, tam olarak aynısını bende yaşamıştım sarı hayranlığım yüzünden üniversite zamanında, ancak bana gelen yorumlar daha kötü ve edepsizdi:)

    ben size birşey sormak istedim, nako bonbon kullandığınızı biliyorum gerçi, bu bebeği örerken ipi tek kat mı kullandınız çift kat mı? zira çok tok, ve güzel duruyor. tek katı yeterliyse süpermiş...

    YanıtlaSil
  7. Dilek Hanımcım,yazınızı okurken çok güldüm,eğlenceli dile getirmişsiniz.Bence siz her halinizle güzelsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Gönül--Gönül ablacım teşekkür ederim.

    Sadece Yemek--Size de hakkıyla geçireceğimiz bir ramazan diliyorum. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

    Edaca--Balım teşekkür ederim.

    Asosh--Saçları kısa olduğu için kız bebeği andırıyor. Haklısın canım ;)Hamişlik nasıl gidiyor. İstanbul yanıyor, kimbilir İzmir nasıldır. Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  9. Gumise--Gül gül allah gülmekten ayırmasın. Sen gördün dimi Face den ;)Teşekkürler.

    Mehtap--Mehtapcım Caillou bebeğini merakla bekliyorum. Bu kızlar ne çok biliyorlar :) Bizde de bütün bebeklerin adını kızım koyuyor. Gönülleri olsun da ...

    Nuran Özalp--Aman sormayın. Yaptığıma yaptıracağıma pişman oldun :( Bebeği örerken ana vücut renginde Nako Fallım kullandım. Kalınlığı ideal ve çok sağlam bir ip. Diğer renkler için ise her zaman olduğu gibi Nako Bonbon Klasik tercih ettim.

    YanıtlaSil
  10. Esra Yıkdız--Esra Ablacım ben de çok güldüm sonra düşününce. Bir halimi görmeliydiniz. İnsan demezdiniz :)

    YanıtlaSil
  11. bende saçımla macera yaşadım tatil öncesi.evde kendim boyayım dedim (5 senedir hep kuaför boyar).bir arkadaşımın rengini çok beğendim aldım boyadı.sonuç felaket.kuaförüm tatil dönüşü gel dedi.şimdi aktuığı için fena değil ama dipler berbat .anlıycan kurcalamamak lazım fazla ama oluyor işte.

    bebişin çok şeker olmuş.Hoş geldin aramıza...

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Smilena--Ah Semra'cım ah sorma. Neyse ki saç biraz olsun kullanılabilir kıvama geldi. Güzel yorumun için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Cok seker olmus, burnu da nohut gibi olmus, sortu, renkleri, kisa keseyim super tatli olmus. :)

    YanıtlaSil
  14. Çok tatlı olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. bebek cok şeker olmuş ozellikle saçlarına bayıldım...saç insanın moodunu direk etkiliyor değil mi, saçım iyiyse iyi hissederim ben de kendimi, yoksa tam tersi:)

    YanıtlaSil
  16. Çocukla Çocuk--Sorma sorma :) Benim saçları aynada öyle görünce halimi bir görmeliydin :)Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. All So Cute--Çok teşekkürler. Bu burun tekniğini çok seviyorum. Popcorn. En kısa sürede buradan da paylaşacağım yapılışını ;)

    YanıtlaSil
  18. Enerji--Canım çokkkk teşekkür ederim.

    YanıtlaSil