04 Ağustos, 2011

Ressam Horoz



Amigurumi Forum'da ördüğümüz horozumuzu bitirdim.

Bu etkinliğin esprisi bir beyin fırtınasını da beraberinde getirmesi. Horozu ördükten sonra aksesuarları örmek bize aitti. Ben bu koca horozu ressam olarak hayal ettim. Bir palet, bir fırça ve de şapka.

Nasıl olmuş sizce?

Gözlerinde daha önce de sözünü ettiğim gibi 21 mm siyah amigurumi göz kullandım. Gözleri 12. ve 13 sıra ortasına, iki göz arasında 5 ilmek olacak biçimde taktıım.

Bu gözlerin özelliği arkasında ki soketin metal olması. Oldum olası metal soket sevmiyorum. Tercih etmiyor olsam da tedarikçi firmadan gelen ürünler metal soketli ise değiştirme lüksümüz de olmuyor. Ürünü pasajımdan satın alan takipçilerime tavsiyem, metal soketin tüm dişlerini bir kargaburun ile kıvırarak takmanız yönünde. Bu şekilde daha zahmetsizce ve zorlanmadan takılabiliyor.

Oyuncağımız bittikten sonra elbette pasajımda ki yerini de aldı. Sizler de incelemek ve satın almak isterseniz buyrunuz lütfen.

Bir sonra ki etkinliğimizde görüşmek dileğiyle.

Sağlıcakla.

19 yorum:

  1. Horoz süper olmuş. Çok entellektüel görünmekte kendisi. Ellerinize sağlık.

    Peki benim bir sorum var şimdi. Ben tamamen gövdeyi bitirdim. Amugurimi forumdan anlatımını almıştım. Ama gövdenin alt kısmı 5'e kadar düşüyor. O bölümü anlamadım. Bacakları nasıl yapacağımı bilemedim.Gövde de sıkiğnenin 30'a kadar düştüğü yerde takıldım kaldım. Yardımcı olursanız sevinirim. Amigurimi foruma girebiliyorum artık evden ama o kadar yavaş ki nerdeyse giremiyor gibiyim.

    YanıtlaSil
  2. entel bı horoz olmus kuzum ama fuları eksık ressamların boynunda bıde fular olmmaı :)))))

    gozu cok begendım bende ısterım bacım bu gozden ırılı ufaklı ısterım hemıdeeeee

    yalnız fıkre bayıldım bı harıka olmus horoz sırada suprız bı oyuncak hazırlıyorum

    YanıtlaSil
  3. Dilek--Teşekkür ederim. Sizin çalışmalarınıızıı da bekliyoruz.

    Gödeyi 5 sık iğğne olana kadar örüp sonra iğne ile kapatarak bitiriyorsunuz. Bacağı örmeye sarı ip ile başlıyorsunuz sonra beyaz kısım ile bacağının but kısmını örmeye devam ediyorsunuz. Ayak parmaklarını modele uygun biçimde ayrı örüp sonradan dikiyorsunuz.

    Kolaylıklar :) Anlatması pek bir karışık oldu ama inanın bana örmesi daha kolay. Ördükçe şekillenecek zihninizde.

    YanıtlaSil
  4. Edaca--Edacım haklısın. Fular yaptım ama takınca pek boğuk boğuk oldu, hoşuma gitmedi. Böyle daha güzel :)

    Evde olunca etkinlikler ayrı bir keyif oluyor çiçemmm. Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim yardımlarınıza. Akşam deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. canım ellerine sağlık entel horozuna bayıldım.hele paleti falan en küçük detayını bile işlemişsin süpersinnnnnnn

    YanıtlaSil
  8. Bak bu işi kıskanmıyorum işte:) Öyle güzel yapıyorsunuz ki, sen ve bir kaç dost daha... Hayranlıkla bakıyorum, niye mi kıskanmıyorum, bunları örmey benim sabrım da yok, parmaklarımda beceremez:))

    YanıtlaSil
  9. süper olmuş dilek abla.ellerine sağlık.ben halen başlayamadım :D inş kısmet olur başlamak..

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş. Aksesuar da oldukça yaratıcı. Sevdim ben bu yorum katma işini. Hep böye yapalım Eda ablaaaaaaaaaaaa!!! :)

    Dilek hanımcım, bu arada ellerinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
  11. yaapalım kuzum hem eglencelı hemde harıka yorum katıyo kızlar saol dılegem

    YanıtlaSil
  12. Süslü Püslü--Teşekkür ederim. Sizi de bekliyoruz etkinliklerimize.

    YanıtlaSil
  13. Aksungur46--Teşekkür ederim Serpil ablacım. Amigurumi Forum'da hep birlikte ördüğümüz bir çalışma. Palet ve fırça detayını beğenmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  14. Banuca--Banu ablacım deneseniz alâsını yaparsınız. Ben de sizin projelerinizi hayralıkla izliyorum. Hele ki geri dönüşümler. İşte onlar en güzeli.

    YanıtlaSil
  15. Uğurböceği--Aaaa niye bu kadar geç kaldın Hatice'm. Hadi bakıyım marş marş :)) Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. Özge Filiz Karabulut--Aklınla bin yaşa Özge'cim. Renk oldu etkinliğe. Ne yapıyoruz bir sonra ki etkinlikte :))

    YanıtlaSil
  17. Ay yerim ben o ressam horozuuuuu, çok şeker olmuş arkadaşım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. valla süper olmuş ağzım açık kaldı. sanatkar kadınsın vesselam :)

    YanıtlaSil