24 Ocak, 2012

Amigurumi Forum'da Doğaçlama Köpek Örüyoruz



Birdi, ikiydi, üçtü derken...

Ondokuzuncu etkinliğimize geldik.

Bu kez doğaçlama köpek örüyoruz.

Bu etkinlik vesilesi ile, bir süre önce ördüğüm ancak post atmaya bir türlü fırsat bulamadığım köpeciğimi sizlerle paylaşmak istedim.

Kulaklarında çim örgüsü,
Ayaklarında mısır tekniği,
Gözlerinde 21 mm kahverengi göz,
Burnunda ise 35 mm köpek burnu kullandım.

Sizler de bu etkinliğe katılmak ve aramızda olmak isterseniz buyrunuz Amigurumi Forum'a.

Ben örmek ile uğraşamam, bu köpeciği pek bir beğendim, pek bir sevdim, direk satın almak istiyorum diyorsanız da buraya tık tık.

Sağlıcakla.

18 yorum:

  1. Çoook şirin!!! Hiç denemedim amigurumiyi. Acaba yapabilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş bu kuçu kuçu ama, çok beğendim. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Birazdan havlayacakmış gibi canlı hissi uyandırıyor bu sevimli amigurumi, bayıldım:)Fotoğrafı daha büyük boyutta görüntüleyebilip uzun uzun incelemeyi çok isterdim. Mısır tekniğini de ik kez duydum hemen araştırmaya gidiyorum:)Ellerinize, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. HARIKA OLMUS DILEGIM SARIYADA BUNDA BAYILDIM ELLERIEN SAGLUIK

    YanıtlaSil
  5. Begonvilli Ev--Yapabilir miyim mi? Elbette yapabilirsiniz :) Tek yapmanız gereken ipinizi ve tığınızı hazırlayarak aramıza katılmanız. Bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  6. Nalan Ünal--Ben de çok severek ördüm. Mısır tekniği popcorn olarak da geçiyor. Amigurumilere burun, parmak ya da tırnak yaparken kullandığımız bir teknik.

    YanıtlaSil
  7. Nesli--Çok teşekkür ederim Neslicim.

    YanıtlaSil
  8. Edaca--Edacım çok teşekkür ederim. Canımsın.

    YanıtlaSil
  9. çook şirinn eline sağlık

    YanıtlaSil
  10. Çok şeker olmuş köpecik. :) Sev beni diyor... :)

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık ablam.çok şeker bir köpüş olmuş ;))

    YanıtlaSil
  12. Nisamla--Canımmm teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. Özge Filiz Karabulut--Ben de çok severek çalıştım Filizcim. Ufak tefek olunca daha da seviliyor galiba bu oyuncaklar. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. Uğurböceği--Haticem çok teşekkür ederim. Ben senin kişisel bebeğe bittim ya...Harika ötesi.

    YanıtlaSil
  15. cok begendım, forumda goruncw ıcım gıttı en cok da koca burnuyla,kulaklarını sevdım....elıne emegıne saglık dılekcım.

    YanıtlaSil
  16. Fulyag--Fulyacım çok teşekkür ederim. Bu iri burunlar çok yakıştı bu köpeciğe :)

    YanıtlaSil