01 Mart, 2012

Pasaj.com Yenileniyor



Bugün mail kutuma düşen bir haber ile hem üzüldüm hem de sevindim.

Üzüldüm, çünkü ürünlerimizi pasaj.com'un ödeme güvencesi ile müşterilerimize sorunsuzca sunabiliyorduk. Ne aldım, ne verdim gibi prosedürler ile uğraşmıyorduk.

Sevindim, çünkü yenilenen yüzüyle eminim ki hem biz dükkan sahipleri hem de müşterilemiz, kullanımı daha kolay bir sisteme kavuşacağız.

Pasaj.com'un kendi web sayfasında yenilenme süreci ile ilgili duyurusuna ve konunun detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.

Görünen o ki,

Bu süreç içinde pasaj.com'u sadece ürünlerimizi tanıtmak maksadı ile ürün kataloğu olarak kullanacağız.

Yenilenme sürecinde pasaj.com'dan beğeneceğiniz ürünlerimi 1000 müşteri de %100 müşteri memnuniyeti ve güvencesi ile banka havalesi yolu ile satın alabilirsiniz.

Her zaman olduğu gibi yeni ürünlerimi ve detaylarını dükkanımdan takip edebilir ancak satın almak istediğinizde tüm soru, görüş ve havale bilgileri için, hayalarkadaslarim@gmail.com mail adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

Bu arada uzun süredir oldukça boşladığım emeksensin.com da yer alan dükkanım ile ilgilenme vakti de gelmiş gibi görünüyor. Pasaj.com'un yenilenme sürecinde ben ille de kredi kartı ile malzeme siparişi vermek istiyorum diyorsanız burada yer alan dükkanımı da ziyaret edebilirsiniz.

Yeniliklerin hepimizin hayatını kolaylaştıracağı güzel günler dileğiyle.

Sağlıcakla.

5 yorum:

  1. Mail banada geldi.Ne yapacağımı şaşırdım.Böyle satış mı olurmuş...Bilmiyorum göreceğiz.Hayırlısı olsun.Karar verilmiş.Biz Pasaja bu şekilde katılmadık.Yarı yolda bırakıldık.O kadar emek.Bilmiyorum sen hem iyi hem üzücü yönünü görmüşsün.Ben iyi yönünü göremedim.İnşallah yanılırım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Gönülçelen--Gönülcüm okuyunca şaşırmadım ve üzülmedim desem yalan olur. Ama geçici bir yenilenme süreci olduğu belirtilince iyi düşünmeye çalışıyorum :(( Bu zaman zarfında emeksensin de ki dükkanları toparlamakta fayda var. Hepimiz için hayırlısı olur inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Canım ben yanlış mı anladım.Bu geçici bir süreç mi?Pasajın yenilenmesiyle beraber sepete ekle butonu devreye girecek mi?

    YanıtlaSil
  4. Tabi tabi keçici bir süreç imiş.

    YanıtlaSil
  5. pasaj. com um facebookdaki yorumunu okudum.Yeni süreç bu şekilde devam edecek yazmış.Sen bire bir bilgi aldın mı?Çok açık bir şey de anlatılmıyor.Devlet sırrı gibi:(

    YanıtlaSil