12 Mart, 2012

Hatırladınız mı Bu Tasarımımı?



Geçtiğimiz aylarda Cine 5 ekranlarında tasarlamıştım bu ayıcığı.

Hatırladınız değil mi?

Hatırladıysanız tamamdır. Asıl konuya geçebilirim.

Kartopu ipliklerinin düzenlediği Fikir Yumağı Yarışmasında bu ayıcığım yarışan tasarımlar arasında.

Sizinle paylaşma sebebim ise yarışmada desteğinizi almak.

Nasıl olacak bu destek peki?

Çok kolay!

Bu sayfaya bir tık ile tasarımımı beğenmeniz yeterli.

Hepinize şimdiden kocaman teşekkürler.

Sağlıcakla.

7 yorum:

  1. Ben katıldım bile ,oylamaya katılanlar içinde hediye çekilişi de var ilgilenenlere duyurulur.Bol şans...

    YanıtlaSil
  2. Hatırlamaz mıyım çok beğenmiştim.canım şansın bol olsun seni destekliyorum bütün kalbimle...

    YanıtlaSil
  3. Görev tamamdır canım başarılar

    YanıtlaSil
  4. özlems-corner--Özlemcim çok teşekkür ederim. Tasarımları ile yarışmaya katılan tüm katılımcılara bol şans.

    YanıtlaSil
  5. Mutlu Anne--Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Oyumu kullandım Dilek'cim.Bol şanslar:)

    YanıtlaSil