22 Temmuz, 2013

Siyah Kedicik Kapı Stopperi


Dünya tarihinde kedilerden başka, önce tanrılaştırılan, sonra şeytanla özdeşleştirilip soykırıma uğrayan, sonra da evin baş köşesine yerleştirilen hiçbir canlı türü yoktur herhalde.

Bizim evde de yeni ördüğüm kapı stopperi siyah kedimiz, evimizin bir numaralı karakteri oldu.

Bir gecede örüldü, bir kaç gün fotolanmak için Alya kuşunun elinden kurtulmayı bekledi ve şimdi de sizlerle.

Siyah ip ile çalıştığım kediciğin içini boncuk elyaf yerine, kapıyı tutması ve ağırlık yapması için akvaryum kumu ile doldurdum. Taş gibi kapının önünde oturuyor şimdi. Akşamları su almak için kalktığımda, gecenin karanlığında, ilk birkaç gün gerçek zannedip irkilsem de, artık alıştık birbirimize

Sizler de kapınızda bu sevimli kediciğin nöbet tutmasını isterseniz ve ilgilenirseniz iletişime geçebilirsiniz. Tık tık.

Sağlıcakla.

7 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok şiiiiirin.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar canım,
    Ellerine emeklerine sağlık. Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmm....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selda hanım hoşgeldiniz bloğuma. Yorumunuz ve izlemeye aldığınız için teşekkür ederim. Hemen ziyarete geliyorum. Görüşmek dileğiyle.

      Sil
  3. ayyyy bayıldım, geçip giderken pisi pisi diye sevesim gelir benim bu şeker şeyiii :D

    YanıtlaSil
  4. gerçeğe yakın bir kedi olmuş,çok da sevimli,ellerinize sağlık,sevgiler

    www.minikmini.blogspot.com

    YanıtlaSil